weeheey

Igår var Haley på en audition till en kommande film som ska spelas in här i Boston med Adam Sandler. Hon, Sam och Jillian var där, för dom letar efter tjejer som ska vara i bakgrunden och sånt.. men det verkade bara som dom var intresserade av Sam för dom behöver en kille som var i hans ålder och spelade basket.

Halv sju imorse kom Haley och hennes tre kompisar som sovit över ner och väckte mig.. halv sju! Jag som skulle sova ut.. men jag har varit duktig på senaste tiden och börjat lägga mig innan 12 så jag var relativt pigg. Tog en powerwalk, och sen blev det browniebak med tjejerna. Hann också se filmen he's not that into you, och den var inte alls lika bra som jag trodde.. den var bra, men inte som jag trodde.
Om ett tag ska jag och Tess till IKEA och äta lite middag och gå runt och kolla lite.

Vet inte ifall jag skrivit om det här tidigare.. men Lynne har allefall frågat mig ifall jag ville hitta en ny au pair till familjen, och såklart jag vill de.. hon sa att hon tror att jag har bättre koll på sånt där än hon :) Så jag har letat nu i några dagar och hittat en svensk tjej som jag ska prata med imorn.. och sen en fransk tjej.. men hon har inte svarat på mitt senaste mejl så hon kanske inte var intresserad. Det är inte så lätt för 90% av tjejerna är från Kina, Brasilien eller Tyskland.. och hon vill helst ha någon skandinavisk eller fransk. Sen så ska dom helst vara 21 eller lite äldre, för hon vill ha någon som kan gå ut på krogen och träffa folk så hon inte tröttnar lika mycket som jag gjort ;)

Nog om det, nu ska jag se till att Haley kommer iväg på hennes fotbollsträning! heehehej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0