Summer

Oh vad vädret har varit underbart i helgen. Minst 25 grader. Igår låg jag hos Danielle och Katie hela dagen och solade.. eller två timmar.. jobbade lite också. Blev en god middag hos Tess lite senare, haha.. och sen låg jag och kollade på The illusionist. Bra film faktiskt. Idag har jag och H legat och kollat på film hela morgonen.. myyyyyspys. Nu ska jag nog jobba en timma, sen ska jag försöka klämma in en powerwalk i mitt stressade schema ;) Eller så kanske jag tar den lite senare när det inte är lika varmt ute.
Sjukt att det redan är Juni imorn förresten..

Kommentarer
Postat av: Farfar

summer summer här också pingst har haft högsommarväder 24-25 grader.

2009-05-31 @ 23:03:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0