Im back

Jaaa.. som dom flesta vet nuuu så var jag ju hemma i Sverige i två veckor. Skrev inget för jag hade inte sagt det till någon förutom syrran och några kompisar.. så det blev en liten trevlig överraskning för dom flesta hoppas jag. Nu har jag precis kommit tillbaka till Boston och är rätt trött. Är ju inställd på att klockan är tre nu.. men det går nog över om ett par dagar. Känns kul att vara tillbaka men tråkigt att lämna stockholm... men nu är det slutspurten.. två och en halv månad kvar!

Imorn är det allefall memorial day här i USA, så alla har typ ledigt.. inklusive jag, för dom ska iväg.. så eeeelin och jag kanske drar till stranden ifall vädret blir naaaajs, just nu ser det så ut allefall :)

Kommentarer
Postat av: mamma

Ja du gumman..trodde jag såg ett spöke när du kom in i huset..ett jättevackert sådant. Men..du ska få igen en vacker dag. Puss på dig

2009-05-25 @ 07:04:23
Postat av: marre

dumt att du har åkt igen :( jag kommer sakna dig igen, men vi ses ju i augusti! <3<3<3

2009-05-25 @ 10:24:16
Postat av: mamma

Hej gumman..kan du skicka en bild på parfymen som jag tyckte om ..puss

2009-05-26 @ 20:47:39
Postat av: Isabella

PUSSIGULL

2009-05-27 @ 12:45:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0