äntligen helg snart!

Kom hem från mallet för ett tag sen.. tänkte att jag skulle dit och köpa något till Haley nu till hennes first communion. Lynne bad mig köpa lite grejer till Haley också, så när det var klart hade jag typ 30 min innan det stängde. Tess skulle till en annan affär så vi var tvugna att splitta på oss. 15 min senare hade jag fortfarande inte hittat något och då ringer Lynne igen och frågar ifall jag kan hitta ett par tofflor till henne som Haley skulle ha med sig till skolan imorn.. sjäääälvklart en bra nanny som man är så kuuuutar man omkring, 10 min innan dom stänger, i ett gigantisk mall och letar efter några jävla tofflor med djur på. Lycka till. Till slut hittar jag ett par som jag köpte i all hast. Jag var inte nöjd, så vi chansade och åkte bort till Marshalls och se ifall dom hade nått där.. och det haaade dom. Ett par söta rosa flip flip slippers..med apor på.. helt perfekta. Så nu får hon välja vilka hon vill ha med sig imorn. Ett plus i kanten var också att jag hittade havaianas för 10 dollar till mig själv :)
Så jag kom hem med allt utom det jag hade tänkt köpa först.. får helt enkelt bli en sväng imorn också.

Testade ett nytt glasställe här i Wellesley idag med Danielle, Haley, Caroline och två barn som Danielle satt barnvakt åt.. det var jättefräscht, ett italienskt gelato-ställe. Dom hade kaffe och massa sånt också... och glassen var grymt god! :) Så.. nu vet ni det alla hemma.. kan ni ju åka dit nästa gång ni blir lite suugna på glass.. haha

Kommentarer
Postat av: mamma

God morgon baby,

Jag har storlek 39 i skor o flippisar..puss puss

2009-05-08 @ 05:03:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0