090506

Nu har regnet börjat igen. Igår regnade det hela dagen, och idag är det molnigt och kommer säkert börja regna senare.. och det ska se likadant ut hela veckan.
För första gången så har jag hämtat Haley på en onsdag.. hon slutar tolv istället för tre och Bah är på sjukhuset så hon kunde inte komma idag. Men jag jobbar bara till ett för sen ska hon iväg på ett hundkalas och sen på nån first communion sak. Så Elin kommer hit om några minuter och då åker vi iväg till mallet eller nått.

Känner att jag börjar sega ner på skrivandet här.. men jag känner väl inte att jag har så mycket att skriva. Jag skriver mest för att själv kunna se tillbaka på min tid här sen när jag är hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0