"You'll be my queen, I'll be your king, And I'll be your lover too"

Vädret är underbart idag!! Har på mig mina chinos, linne och en tunn jacka bara :)
Tog en powerwalk direkt när jag vaknade idag, och sen fick jag skynda mig till Haleys skola klockan 12. Det är halvdagar på onsdagar, men det är första onsdagen jag jobbar här någonsin så det kändes lite konstigt att gå dit redan vid 12.. var rädd att jag skulle glömma bort det först. Bah är i Arizona så hon kunde inte komma hit idag. Efter hon hade fått i sig lite lunch gick jag med Haley och Jillian till parken idag igen. Det var jätteskönt, förutom att Chaz ville gå därifrån heela tiden. Träffade Emma också med hennes små skruttar. Nu har vi kommit hem igen och snart ska jag köra hem Jilly och Haley ska iväg till hennes religionslektionsgrej, sen ska jag till banken! Ciaaao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0