"Walk on over, yeah to this bit of shade, I will wrap you in my arms"

Idag jobbade jag ju som sagt.. visste inte att jag skulle göra det men det var kul att träffa Haley igen och umgås med henne! Jillian kom över, dom spelade Mariocart sen gick vi bort till Warren Park där dom träffade massa kompisar som dom lekte kull med. Vi gick hem igen vid halv sju och åt glass. Även fast Jim var hemma kände jag för första gången att jag verkligen ville vara med henne och inte för att jag jobbade. Hon saknade hennes mamma och hon var arg på Jim.. så då känns det bra att jag finns där för henne. Vid halv nio sa jag Godnatt till henne och åkte iväg och hämtade Tess och hennes bror och åkte till Starbucks. Nu har jag kommit tillbaka och äter mina caaaashewwws. Men dom är slut nu :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0