16 mars

Igår innan jag somnade kollade jag på Valkyrie, eller Valkyria som dom så fint heter på svenska men jag föredrar att säga Valkyrie för Valkyria låter som någon porrstjärna. Filmen var allefall väldigt bra tycker jag.. absolut värd att se. Den är baserad på en sann historia!
Idag var det inte soligt ute som jag hade hoppats på.. typ raka motsatsen, ett stort täcke med moln över hela himlen. Jag har verkligen inte vaknat på rätt sida heller.. redan klockan sju imorse börjar Chaz skälla och slutar inte förens jag går upp och släpper ut honom, vilket var efter 10 min. Han sprang ut i några sekunder sen sprang han in igen för han ville leka. Jag går ner igen och vid nio-tiden , börjar han skälla igen huuur mkt som helst och jag släpper ut honom men vill bara leka.. så jag sätter in honom i hans bur och där fick han sitta i två timmar tills han insåg att han inte kan väcka mig klockan sju på morgonen som han alltid gör med Jim! Men Jim går typ alltid upp fem, vilket är väldigt onormalt då han åker hemifrån vid åtta.. en normal människa skulle ju gått upp vid sju då. Men inte Jim.. han låter alltid Chaz få som han vill. Inte med mig.

Idag har jag inga stora planer direkt.. ska träna lite, sen blir det kanske en sväng till mataffären. Sen vid åtta är det jag som spikar mig framför tvn!!!!! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0