you can't say no to me

Idag har jag haft en trevlig dag! Började som sagt med att gå upp väääldigt tidigt. Tränade 40 min sen vid 12 tiden åkte jag till Natick mall där jag träffade Tess och hennes familj. Där blev det en god wok till lunch och fick med mig två jättefina oversizade tunna tshirtar med en ficka på ena bröstet. Vid tre hämtade jag Haley och har jobbat tills för en timma sen. Har varit på hennes simning med henne och det är alltid lika ruuuuligt för hennes tränare är en såån H-U-N-K! Efteråt blev det glass på Truly Yoghurt och nu ligger jag framför tvn. Orkar inte åka och göra något ikväll, får bli imorn istället.. Elin och jag kanske går på bio eller nått! Sleep tight
 
Blev en i vitt och grått :)


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0