kill her.

Fan vad jag hatar Olivia! Hemska människa! Pratar om The city, för er som inte kollar på det.. börja! Hur kul som helst!
Idag gick jag upp tidigt, hallelujah, för Haley kom ner till mig och ville att jag skulle göra en hästsvans på henne, så istället för att somna om gick jag upp och satte mig med frukost och mös i soffan. Sen tränade jag lite, hade ett rätt långt samtal med mamma och vid lunch så åkte jag och Tess till IKEA och åt lunch. Eftermiddagen har jag spenderat med Haley, Danielle och Alida i huset och bara tagit det lungt. Känner mig mycket bättre igen, så det känns skönt.. fast det är fortfarande en känsla långt under allt annat som skriker efter sthlm. Men den kommer jag nog aldrig bli av med.
Nu ska jag lägga mig och kolla på Burn after reading, Sleep tight!




GRATTIS MAMMA OCH GRATTIS JENNIFER!
HOPPAS ERAN DAG VA PRECIS SOM NI ÖNSKADE! ♥

Kommentarer
Postat av: mamma

Åhhh vilken god tårta ;)

2009-03-04 @ 07:59:20
Postat av: Jennie

åå tack sötaste loppan :D <3

2009-03-04 @ 11:18:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0