Time flies

Dagen har varit lugn och skön. Somnade till vid 12 igen och vaknade vid halv två och gick upp och tränade. När jag var klar hade dom kommit hem igen och Haley var redan på kalaset. Jag gjorde mig i ordning och åkte till Elin och låg och kollade på lite Gossip Girl-avsnitt som inte hon hade sett ännu!
Kom hem igen vid halv sju och då var Bah och George här, Lynnes föräldrar. Vi åt en jättegod kycklingmiddag.. det var väldigt trevligt. Nu har jag gått ner till mitt lilla krypin (hahaha, kommer ni ihåååg.. luunarstorm) och ska kolla på femte Harry Potter filmen som jag ännu inte sett, mohaha.. I'm a geek, I know. Imorn är en ny vecka, skönt.. här går det undan!

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej stumpan,

Imorse när jag vaknade var det SNÖ igen..inte alls kul , såg fram emot att få köra lilla bilen till jobbet men får vänta en vecka till. Till helgen sticker jag upp till Linda o Pontus. Tyvärr så var det fullbokat på det stället jag sa till dig så nu vet jag inte vad jag ska hitta på ...har du något förslag på något kul?? Hoppas att du mår bra gumman ..vi hörs i veckan..puss puss

2009-03-23 @ 07:52:25
Postat av: Lina F

Hej gumman!



Hoppas att du har det kanonbra i Boston.

När kommer du hem igen?

Puss

2009-03-23 @ 22:57:54
Postat av: Liselott

Hmm.. jadu, ni kan ju alltid gå och ut och äta. Skansen kanske? hahaha

2009-03-25 @ 15:30:57
URL: http://lifeinboston.blogg.se/
Postat av: Liselott

Lina, jag kommer hem i Augusti tror jag! :) varför har inte du facebook för?

Puss

2009-03-25 @ 15:31:53
URL: http://lifeinboston.blogg.se/
Postat av: Lina F

Haha jag vet inte, orkar inte med det!

Adda msn istället. Liina[email protected]

puss

2009-03-26 @ 02:26:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0