Söndag

Idag har jag mått bättre... känns nästan lite som jag vet vad jag vill nu. Skönt. Tess kom över vid tio och gjorde mig sällskap vid frukosten.. sen har vi bara tagit det lungt idag, har inte haft tillgång till bil.. vi hade annars åkt iväg till IKEA och köpt massa goda saker. Men nu blev det Stepbrothers istället.. och det var ju bra för Tess hade inte sett(sätt? hur fan stavar man det?) världens bästa film än.. men jag somnade mitt i filmen, förstår inte varför men enligt mina beräkningar fick jag bara 9 timmars sömn inatt istället för 10, hahaha. Jag tränade lite senare på eftermiddagen för att piggna till.. sen fick jag i mig en god sallad och nu ligger jag här igen och ska kolla på Tillsammans tänkte jag.
Ikväll ska det bli en snöstorm här, förhoppningsvis den sista också, så Haley har nog ingen skola imorn.. men det är kul när hon är med mig en hel dag :)

Kommentarer
Postat av: mamma

Va har du bestämt nu?? Ring mig när du har tid.Kram Mamma

2009-03-02 @ 07:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0