Snart är det vååår, wiihii

Fredag imooorn, gööött. Det betyder ensam helg igen, skööönt. Dom drar till New Hampshire, och jag ska gå med Tess och få vårat hår fixat, ansiktsbehandling, manikyr och pedikyr.. inte helt fel! Sen blir det såklart pizza på det! ;)

Idag har jag tränat sen åkte jag och Tess till California Pizza kitchen.. åt en seafood salad som var okej, kommer nog inte ta den igen. Hämtade Haley klockan tre och sen har jag varit med Haley på hennes simning och ätit glass efteråt. Hon är helt otroligt duktig på att simma.. hon är snabbast i hennes grupp!!

Nu ska jag fortsätta på min paradisask.. den är slut snart.. haha, herregud vad man kan äta mycket choklad.. INTE BRAAAA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0