Sista Mars!

Nu står det massa killar i våran trädgård. Dom sköter om allas trädgårdar här i området.. går och blåser bort löv m.m. Känns lite skumt att massa skumma människor springer omkring runt huset... dom är typ fyra stycken.. haha.

Kvart i åtta kom Haley ner till mig och ville att jag skulle göra en hästsvans.. som vanligt när inte Lynne är här. Efter bara 6 timmar sömn så ville jag somna om igen.. men det gick inte så bra.. blev pigg rätt fort så jag gick upp och kollade på tv och åt frukost. Hade legat ute och solat om jag kunde.. men det är lite halvklart så det är lite molnigt.. alltså inget bra solväder. Ska upp och träna lite snart så fort jag har smällt min lunch litegraaannaa. Blev lite ham steak.. haha, är för lat för att laga mat idag. Nu är det bara 10 dagar tills mina underbara vänner kommer hiiiiit! Oh vad jag lääängtar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

snart kommer vi!!! och några röda meter ;)





MARRE

2009-03-31 @ 22:04:42
Postat av: Anonym

yaaaaay!! röda meeeteer <3

2009-04-01 @ 01:43:50
Postat av: mamma

Hej min lilla prinsessa,

Idag är det 1:a april så passa dig för alla aprilskämt. Solen är på topp på en klarblå himmel ca 10 grader varmt o sååå skönt. Har bakat tårta till Borre idag och ska nu sätta mig o sola. Skönt att det kan vara sådant här väder när man är ledig. Puss o Kram på dig

2009-04-01 @ 11:34:50
Postat av: Lina

Hoppas allt är bra med dig, och det verkar det ju vara... ;) Adda mig på msn så kan vi prata lite mer.. Puss

2009-04-01 @ 15:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0