Min dag. Bara min.

Träffade söta Frida idag vid fyra-tiden. Vi hängde hos mig ett tag, åkte och hämtade YAMA-mat åt Lynne och vid sex åkte vi bort till mallet där vi skulle hitta en fin bal-klänning till Frida. Hon ska nämligen på bal i Washington DC om en månad och måste ha en passande klänning ;) Vi åt middag på Salad Creations och sen kom Anna och Jennie också dit. Vid nio åkte vi bort mot Starbucks och hängde där till 10. Har precis bäddat ner mig och ska försöka sova.. jag hoppas på varmt väder imorn för jag vill ligga ute och sola.. det gjorde jag förresten idag med.. men när det blåste till så blev det lite kyligt.. jag vill ligga och steka.. svettas.. bli bruuuun. Mjau.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0