Looovely sunday!

Tjena hallå. Hejhej, Tjeeeena.
Nu sitter jag ute och solar.. sooooolar. Så sjukt skönt och varmt ute! Chaz tog precis min vattenflaska och springer runt med den.. han insåg precis att det kommer vatten ur den.. haha, han ser rolig ut för han försöker dricka samtidigt.
Har precis skjutsat Teresa och Burcin till Burcins hus för dom skulle dra in till Boston. Det är St Patrick's day här idag (?).. så det är någon stor parad i Boston.. men jag har sjukt ont i mina ben så jag ville hellre sitta här ute på altanen och bara njuuuuta med musik i öronen. Det här är det bästa som finns.. efter att vara ute i skärgården då. Fast bäst är att kombinera båda. Båt, sol och muuusik. mjau.

Igår så fick jag träffa Therese föräldrar. Vi åkte till flygplatsen och hämtade dom runt 5-tiden, förbi deras hotell och sen till Bertucci's. Kul för henne att se dom nu efter 8 månader!
Efter det så kom Teresa och Burcin hem till mig, vi gjorde oss i ordning och sen tog vi bilen in till Cambridge. Det var först ett dormparty vi skulle på.. asså studentfest typ.. Linda och Emma som var här från Stamford och tre andra svenskar som var här på besök kom dit också.. Vid halv tolv förflyttade sig festen till ett sororityhouse. Ni vet ett sånt där Gamma Kapa mama papa hus ni vet, haha.. med massa lustiga tecken på huset.. vad kommer dom ifrån egentligen?
Det var inte direkt som i alla filmer man ser.. det var typ 70% asiater.. tydligen så går det mycket asiater på MIT.. det var där vi var förresten.. Massachusetts Institute of Technology, en skola för smarta människor. ;p Men kul hade vi allefall :)
Nu ska jag fokusera på att bli bruuun! Oh jag livet känns underbart ibland! ♥





Kommentarer
Postat av: mamma

JAG SAKNAR DIG MASSOR..

2009-03-15 @ 19:20:33
Postat av: Anonym

du är söt

/Sui

2009-03-15 @ 20:23:17
Postat av: mamma

Hej,

kan du köpa något litet o gulligt till grannen här hemma..hon har precis fått en liten flicka . Något som du får plats med i ett vanligt brev..puss



2009-03-15 @ 20:43:40
Postat av: Liselott

men vad är jag? din personal assistent eller?

Köp nått själv, jag känner väl inte henne

2009-03-15 @ 21:06:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0