it's friday!

Jag har bestämt mig för att låsa in mig ikväll, sliska pizza(?) och ligga i soffan.. läääänge. Fan vad myyyysigt.
Imorn ska vi ut till någon Bar.. Bill's bar tror jag den heter.. men jag har inte riktigt bestämt mig än ifall jag ska dissa Bill eller ifall jag ska följa med.. får se vad jag känner för imorn. Eftersom jag ska fixa håret, tassarna och ansiktet imorn så kanske det känns lite kul att gå ut och visa världen vilket jävla kap jag är istället för att sitta hemma och tråka.

Nu ska jag bestämma exakt vad jag ska köpa för mat.. skulle vilja ha pizza.. men sen känner jag för sushi också.. eller thaimat.. plus att ifall jag köper pizza så kanske jag kommer in i någon ond cirkel och börjar köpa pizza hela tiden. Har inte ätit pizza på ett halv år nu.. så min kropp vet ju inte att det existerar längre.. Det här kommer ta lång tid känner jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0