Ingen snödag..

Haley hade skola idag endå.. haha, skönt.. eller det var det jag tänkte när jag vaknade imorse vid åtta tiden och bara ville ligga kvar.. låg bara och vänta på att dom där små fötterna skulle komma nerspringandes för trappan och hoppa i min säng, men sen så hörde jag henne skrika där uppe så då förstog jag att hon hade skola. Stackarn.. Jim hade gått hela dagen igår som värsta meterologen och sagt att hon inte skulle ha skola för att det skulle bli snöstorm, så har hon skola endå.. nee.. då kan man låta henne vara kvar hemma!

Update: Tydligen så var det en snowday allefall.. men hon hade åkt iväg tidigt idag till Jillian och varit hos henne hela dagen ;) Det var snällt av dom att inte väcka mig allefall! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0