I surrender, sleep tight

Har kollat på Twilight nu 5 kvällar i rad, så normal är jag. Men den är så grym att jag kommer se den 5 kvällar till. Första gången jag såg den på bio var den inte lika bra.. då kände jag mig typ besviken.. men sen gick jag och såg den en gång till och då blev jag helt förälskad.

Idag har jag hjälpt Lynne med lite saker som hon fortfarande inte klarar av att göra p.g.a brösten.. när vi kom hem satt Elin och Kristin i vardagsrummet och kollade på tv, Ellanbellan ville klippa sig så vi hoppade in i bilarna och så visade jag vägen dit hon skulle. Kunde tyvärr inte stanna så länge för jag skulle börja jobba klockan tre, så jag hann aldrig se hur slutresultatet blev ;)
Vid sex åkte jag till Boston sports club med Haley för hon skulle simma, och efter det blev det glass som vanligt på Truly Yoghurt. När vi kom hem så började Lynne och jag prata om lite allt möjligt bl.a semesterplaner i sommar och hon visade mig Jims pärons hus i The hamptons som vi ska besöka i sommar.. typ vaarje helg, NAJS. Deras hus ligger 10 meter från stranden och jag får t.o.m ett eget beachhouse när vi är där!! Gooosh vad jag längtar till sommaren nu! Har bara inte fått något bra tillfälle att säga till dom att jag vill åka hem två månader innan min 12:e månad.. fast det kanske inte finns något bra tillfälle för sånt, plus att jag åker ju inte hem för att jag inte trivs hos dom utan för att jag vill börja plugga.. men det ska väl vara lungt.. tror jag oroar mig i onödan.

Haha.. förresten.. jag hade totalt glömt bort att jag har ett au pair möte imornkväll. Vi ska tydligen åka till någon rullskridskobana 30 min härifrån. Vem träffar jag på sportklubben idag då? Ute.. min counselor! Med ett leende på läpparna sa hon att det skulle vara kul ifall jag kunde komma på åtminstonde ett möte under min vistelse här, haha. Hon sa allefall att jag kunde åka med henne ifall jag ville.. men jag sa bara att jag mejlar henne imorn och säger hur jag gör.. oj, genast börja jag känna mig jättesjuk. *hosthost*

Nu var klockan visst nästan halv två, ciaaaaaao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0