fredaaag hela veeeeckan

Heeelg. sköönt. Familjen här åker till Florida i några dagar så jag är ensam, fast min lilla cuddlebug Chaz är ju här.. de e bra. Fast jobbigt när man ska gå upp tidigt och släppa ut honom.. och det går inte att komma undan för han står där och gnäller utanför min dörr. Och oftast är det inte för att han måste ut och kissa utan för att han vill leka.. han har inte riktigt förstått det där med rutiner.. eller inte mina rutiner, att jag aldrig går upp tidigare än 9!!!

Idag har jag ingen aning om vad jag ska göra.. har tränat nu en timma och dushat och gjort mig fiiiiin. Solen skiner ute som vanligt, men man är inte så sugen på att lägga sig och sola för det är lite kyligt ute idag. Ska allefall till banken så fort Lynne kommer med bilen. Nu ska jag fortsätta med min sallad.. kyycklingsalllaaaaad. MUUUMSSSSSSS

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej,

Denna helgen är jag i Jönköping..ska på mässa imorgon sen tåget hem till den lilla byn.

Puss

2009-03-13 @ 23:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0