Dagarna går fort..

Trodde det var måndag idag.. men det var det ju inte. Skönt det då kanske veckan går fort. Lynne ska operera brösten (förminska, inga jevla sillisar) imorgon så jag kommer få vara hemma och hjälpa henne i veckan eftersom hon kommer ha gaaanska ont. Jobbigt för henne bara att dom ska flyga till Florida på lördag :p 

Igår kom snön igen. Jag har aldrig varit på ett ställe där vädret ha så stora humörsvängningar. Nästan 20 grader och sol enda dagen och snö och minusgrader nästa. Så jag hade ingen större lust att gå ut så jag var hemma och tog det lungt hela dagen, tränade, färgade håret, pratade äntligen ett ordentligt samtal med min syster och låg och kollade på film. Jag behövde inte jobba igår.. för Haley skulle med en kompis hem och sen var dom ute och åt efteråt. Idag jobbar jag inte heller, men Danielle kommer ju hit så jag vill umgås med henne och Haley. Ska upp och träna nu sen ska jag få i mig lite lunch.

hejhej

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej gumman,Så det kom lite snö igen..här är den borta nu. Vi hörs en anna dag. Puss ...älskar dig

2009-03-10 @ 22:40:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0