Ännu en helg lider mot sitt slut..

Hallåååååå bloggen. Nu ska jag sova.. klockan är tjugo över ett en lördagkväll.. jag älskar mitt liv.. eller inte. Men jag har inte haft det föör tråkigt allefall. Jag har Teresa har varit hemma hos mig hela kvällen och haft det jättetrevligt faktiskt.. har kollat på Bring it on, haha, och Forgettting Sarah Marshall.
Dagen på skönhetssalongen var trevlig, så nu känner jag mig frääääsch.. mohaha. Fast jag fick inte mitt hår så kort som jag ville ha det så jag ska tillbaka och klippa det snart igen tänkte jag. Efter det så åkte jag och Frida till LF store som är en butik här i Wellesley.. sjuuukt fina grejer men rätt så dyrt, allt kostar typ mellan 150-700 dollar! Men nu hade dom lite rea så då är det bara att passa på.. jag fick med mig ett par finfina skinnstövlar och en ny jacka! :)
Imorn ska jag hänga med Tess.. hoppas dagen imorn blir lika skön som idag.. vi har haft en skön vårdag :)

Gonaatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0