090321

Halv tio vaknade jag idag (bra!!) och gick upp och åt frukost och kollade på tv. J, L och H har åkt iväg till New Hampshire men dom kommer tillbaka rätt tidigt imorn för Haley ska på kalas klockan två.
Kom precis hem från Toys 'r us där jag fick i uppgift att köpa en present, så jag köpte nått Polly Pocket-set med bil å greeeejer, jag skulle bli glad ifall jag var 8 ;) Polly Pocket's har förändrats sjukt mycket sen jag var liten! Jag älskade det när jag var liten men då var det en helt annan grej.. små ihopvikbara hus med småsmå dockor som man kunde sätta fast i olika hål i huset.. nu är det bara lösa dockor, större dockor som man kan byta kläder på och bilar.. börjar ju likna alla andra saker.
Nu ska jag sätta igång med min lunch som ska bli baconlindad kyckling med fetaost och sallad, yuuuuuuuum.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0