090319

Jag är trött. Jag vill bara sova, men för att kunna gå och lägga sig tidigare måste man göra så här. Och jag passade på att göra det i samma veva som jag verkligen var tvungen att gå upp. Jim var tvungen att åka till NYC idag och jobba och Lynne är i Miami, så jag var tvungen att köra henne till skolan, ge henne frukost och allt det där. Ville verkligen bara gå och lägga mig igen när jag kom hem men sen ringde Jim när jag hade lagt mig och jag började bli hungrig så nu sitter jag här i soffan istället och ödslar massa tid framför datorn. Klockan har redan hunnit bli halv tio, så jag har varit vaken i 2½ timma!
Städerskorna borde komma snart.. eller jag hoppas inte dom kommer snartsnartsnart.. utan om ett par timmar, man vet aldrig exakt när dom kommer.

Nu började jag gäspa.. det kommer ju sluta med att jag somnar i soffan och så kommer jag inte kunna somna förens två inatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0