baby bunnies

Igår var jag och åt lunch med Paulina på YAMA, och när jag kom innanför dörrarna stog Lynne på altanen och skrek. I handen hade hon små små små kaninungar. Chaz hade hittat dom i en blomkruka som han hade lyckats välta ut och puttat runt dom med nosen. Vi ringde fort till någon animal emerency och frågade dom vad vi skulle göra. Dom sa att dom skulle komma och hämta dom tidigt på morgonen. Så vi tog fram en låda så vi kunde göra ett nytt hem under natten som inte Chaz kunde röra.. så vi går tillbaka till det gamla stället och ska ta över så mycket som möjligt av det som dom låg i innan, så jag petar med en pinne och börjar ta bort massa päls.. helt plötsligt rör det sig ännu mer.. då fanns det fler där. Så vi la tillbaka dom vi redan hade rört och hoppades på att mamman inte skulle stöta bort dom. Så imorse när vi gick tillbaka hade mamman varit där och lagt mer gräs över.. så förhoppningsvis gjorde det inget att vi rörde dom. 

Nu har tjejerna och jag varit på Maugus och ätit lunch, ett jättemysigt familjeägt diner här i Wellesley. Nu vill jag att det ska bli heeelg, familjen här åker till hamptons, men jag åker ju till elin och firar midsommar :) ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0