Sweden

Det är rätt mycket saker här som påminner om Sverige hela tiden egentligen.. först hela tiden när man är på IKEA såklart, sen så helt plötsligt ser man Lady gagas nya video på mtv med skarsgård.. sen ser man ännu mer skarsgård i True Blood, där dom tom pratar svenska ibland.. sen för ett tag sen var det ngn reklam om tullavgifter där det var en svensk som pratade svenska, Volvo-skyltar på svenska, och nuu.. var det en Bud-light reklam på tv där det stog en sak på svenska och dom pratade om Sverige. Kul tycker jag.

Nu ska jag snart sova.. var ute och sprang i en halvtimma nyss.. eller gick 10 min och sprang kanske 20.. men det är rätt bra för mig ;)


Så här fin blev Haley idag hos frisören :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0