rain rain rain rain rain rain rain rain rain rain

Tjoho sweden
Nu är huset tomt.. Lynne är i Italien och Jim och Haley är i Hamptons. Jag sitter och tittar ut genom fönstret samtidigt som jag bloggar och ser reeegn ösa ner. Hela dagen har det varit varmt och solsken.. men nu åskar och dundrar det massor. Det är rätt mysigt endå.. så länge man hinner göra saker på dagen så kan det regna lite på kvällen.. myyys. 
Idag har jag varit lite överallt. Boston, Wellesley center och Natick. Fick min första parkeringsböter, hej å hå, 100 dollar, inte så kul. Har gjort lite nödvandig shopping också, blev en klänning, bh och skor.. kan visa lite bilder sen om alla mina tusen läsare vill se det kanske? ;) 
Nu ska jag strax iväg till the Baums och sitta barnvakt åt Haley's kompis Caroline och hennes brorsa. tooodels


Kommentarer
Postat av: Mamma

Stackare er...ännu en varm dag här i Sverige.Puss på dig

2009-06-28 @ 16:36:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0