Midsummer

Helgen var som sagt treeeevlig. Packade en väska och åkte hem till Elin över helgen. Hennes värdfamilj är svensk, och hennes värdmammas syster var där med hennes två söner. På lördagen började jag, Elin och Ida med en lång powerwalk. På eftermiddagen när vi började firandet kom några av deras svenska vänner över och lite amerikaner. Det blev massa god grillad mat, sill och nuuuubbe. T.o.m JAAAG testade sill, har inte gjort det på några år nu.. men jag tror inte jag kommer sukta efter någon mer sill i framtiden :p
Söndagen blev en mysig dag, regn, popcorn, cheeeetos och film heela dagen. Jim fyllde år och skulle ha middag här hemma, men jag var för lat för det så jag åkte inte hem förens vid åtta.

Blev inte så många bilder, men här är några av dom allefall..


Kransar måååste man ju ha!

Elins krans fick fem av fem toasters


Lilla söta Ida


puppy!

Kommentarer
Postat av: Anonym

var kan man fa tag pa en san fin krans som elin har??

2009-06-23 @ 14:39:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0