Kinsale och Nile Lounge

Igår kom Jims föräldrar hit och skulle stanna över natten, så jag bestämde mig för att hålla mig borta hemifrån så mycket som möjligt ;p Jag och Tess åkte ner till Wellesley center och mötte Frida och Emma. Vi gick igenom lite affärer sen satte vi oss på Starbucks ett tag. Lite senare på kvällen så gjorde alla sig i ordning och vi åkte in till Boston. Efter typ ett hundratal felkörningar, hahaha, så kom vi äntligen rätt. Vi åt på Kinsale som är Fridas värdpappas restaurang. Jenny fyller år nästa vecka, så vi passade på att fira henne lite också. Efter det åkte vi till en hookah bar utanför Boston som vi hade hört lite om, Nile Lounge. Det var ett mysigt ställe med rätt skön musik, och lite underliga människor, haha, men vi hade det jättekul.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0