June, oh june

Heeeeey.
Gud vad jag har gått mycket idag. Skönt. 1 timma powerwalk imorse, sen en 20 min promenad med Chaz.. och nu vid åtta kom Tess och drog ut mig på en till 1-timmes promenad. Benen är trötta allefall...
Tycker det är sjukt att det redan är Juni.. om fyra dagar är det ett år sen jag tog studenten.. ännu mer sjukt. Känns ju som det var några veckor sen!

Igår såg jag Changeling. Den var grymt bra.. den borde ni se om ni inte redan sett den. Filmen utspelar sig på 1930-talet och handlar om ett kvinna (Angelina Jolie), som kommer hem från jobbet en dag och märker att hennes son blivit kidnappad. En vacker dag, fem månader senare hittar polisen hennes "son". Enligt henne själv är det inte hennes son, men polisen tror inte på henne och motarbetar henne. Som tur är så har hon en präst på hennes sida som hjälper henne.
BRA FILM!


Kommentarer
Postat av: Farfar

Hej Liselott

Gläd dig åt sol och värme här har vi under 10 grader och lite småregn

2009-06-04 @ 11:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0