hurtful

Kom för ett tag sen hem från Lexington där jag och Elin har spelat tennis, guuud vad grymma vi är. Ska verkligen fortsätta med det när jag kommer hem.
Dagarna bara rinner iväg här.. inte långt kvar till Juli nu.. sen blir det Augusti!!!
Har förresten börjat söka lite jobb nu till hösten.. funderar på att hålla på i samma bana som jag är i nu, allefall tills jag börjar plugga! Det är en del familjer som söker barnflickor.. och nu har jag ju en stor fördel eftersom jag har varit här :) Så lycka till till mig. weeehoo, godnatt




Kommentarer
Postat av: jennifer

laskit det later nar du pratar om tiden sa dar.. hah, jag kan tom boka hemresa nu!! time flies eller vad sager man.. hoppas du mar bra!!

2009-06-23 @ 19:03:13
URL: http://livinginamerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0