59 dagar kvar...

parabababaabababaaaa, tjeena.
Vilken konstig dröm jag hade imorse.. haha, vaknade upp och blev lite besviken. Min brorsa var med i den.. och vi skulle flyga i vårat flygplan.. han skulle köra det, och han frågade ifall jag ville med till London i några dagar.. då sa jag, jaa. bara vi kommer hem innan lördagkväll.. haha (jag ska sitta barnvakt åt Baums då).. och tydligen skulle jag göra det i drömmen också.. sen åkte vi, sen vakna jag och insåg att jag var kvar i Boston.. hmm.

Sökte jobb som barnflicka hos en familj förra veckan ju, som var intresserade av mig.. och som jag pratade med idag. Jag bestämde mig för att tacka nej dock, fick egen lägenhet och grejer.. men det var endå för lite betalt. Men nu har jag lite andra planer på g ;)

Vid elva imorse åkte jag, Lynne och Haley in till Boston. Dom skulle fixa håret, och jag åkte till Marc Jacobs och köpte ett par finfina regnstövlar.. mohaha. Har ju regnat mycket här så kände att det behövde. Sen hämtade jag Haley för Lynne var inte klar.. så vi gick runt lite i Boston common och gick till Starbucks. Nu har skruttan åkt till Sydney, så det är tooomt i huset.
Nu ska jag äta middag, hejhej

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej pluttan,

Tycker det va bra gjort o tacka nej...du är värd mer än det. Du kommer alltid att hitta jobb när det väl är dax. Puss o älskar dig

2009-06-25 @ 04:40:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0