4 Juni

Gissa vad jag gjorde igår.. eller rättare sagt inte gjorde? Hämta Haley!! haha, jag glömde bort min lilla tjej i skolan. Jag brukar ju aldrig jobba på onsdagar, har gjort det en gång tidigare.. så jag är ju så van vid att hon slutar tre. Men på onsdagar så har hon halvdag vilket innebär att hon slutar tolv... så vid tjugo över tolv kommer hon inspringandes och undrar vad jag gör.. det första jag tänker är ju ifall hon slutat tidigare. Då hade Kathleen, Carolines mamma skjutsat hem henne.. det var lite kul. Det är ju inte direkt värsta faran ifall hon skulle få gått hem själv.. det tar tre minuter, men endå. Jag sa det till Jim, och han bara garvade lite.. så det var ju skönt att ingen blev sur.

Imorgon ska jag förhoppningsvis boka min biljett hem, det lutar åt den 12e, så nu förväntar jag mig att alla jag känner står på arlanda 12.45 den 13:e augusti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0