10 Juni

Har powerwalkat, dushat och ätit frulle. Nu ska jag snart åka och hämta Haley, inteeee glömma den här gången.. haha. Hon ska direkt till Amandas födelsedagskalas så jag ska åka upp till Elin och simma en timma.

Snart är det midsommar i Sverige, och sååååklart det ska firas här med. Ska vara med Elin den helgen och hennes familj, som är svensk.. och dom ska ha massa svenskar över, så det ska bli riktigt trevligt :)

Nu har jag inget mer att skriva.. det här måste ju vara eran favoritblogg eller hur? ;p

Kommentarer
Postat av: Farfar

jo visst är det vår favoritblogg.

Här har vi sommar +10 grader och småregn.Dennis o Fredrik har slutat skolan.Källbrinksskolan ordnade med fest där eleverna var elegant klädda.Fredde åkte i baksätet på en cabb tillsammans med en blond tjej i tjusig blåsa.

Daniel slutade gymnasiet med vit mössa.Skolgården var fylld med en massa öldrickande ungdomar som stämde upp i hurrarop och visslingar.Plancher som de besökande bar på visade alla elever som småbarn ?

Men visst var det festligt.Tråkigt bara att det är väldigt få som kan hoppas på något arbete om de slutar skolan. Ha det så trevligt i midsommar Liselott. Vädret hos dig blir säkert bättre än här.

2009-06-10 @ 19:16:25
Postat av: mamma

Det är fattiskt min favoritblogg oxå...

2009-06-10 @ 20:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0