weekend

Igår tog jag och Tess en lång promenad till Wellesley center där dom hade en gatumarknad/fest. Det var kul, fast väldigt varmt ute. När jag kom hem igen hade mina bilder från kodak kommit så jag kunde äntligen börja med min scrapbook. Den blev grym, Haley kommer bli såå glad.
Idag började jag dagen med träääning, sen drog jag, Tess och Melissa till beachen och chillade. Så naajs, mycket folk, bad och vaaarmt. Sen åkte vi och käkade mat och sen drog jag och Tess hem till mig och kollade på Harry Potter.. mohaha. Somnade som jag gjort nu i två dagar i rad när vi kollat film.. det är nått med Harry Potter som får mig att däcka. haha
Nu har jag precis kollat klart på True Blood... gryyymt avsnitt den här veckan!

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej gumman,

Ja så var det måndag igen. Ska åka ner till Jönköping idag och kolla in klänning som jag ska ha på Lars bröllop om två veckor. Här är typiskt svenskt sommarväder..lite regn..lite sol varje dag. Hoppas att ni alla mår bra och du...nu ses vi snart baby. Puss o kram

2009-07-20 @ 07:18:33
Postat av: Sui

saknar dig mycket lisii, kom heeeem

2009-07-20 @ 21:23:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0