Torsdag

Idag har jag chillat hos Elin. Vi åkte till poolen och badade med Ida som kissade ner hela Elin, mohaha. Sen kom Haley hem vid fyra och satte mig och byggde ihop hennes nya playmobil som tog en timma, jisses.. men stallet blev fint ;)
Sen åt vi god kinamat och mös i soffan med film.
Vid halv nio åkte jag och Tess till Starbucks och fikade och hade djuuuupa disskutioner.. heheheheeee. Och nu ska jag sova.. för imorn ska jag upp halv åtta och säga hej då till Haley som ska åka till long island över helgen, fattar inte varför.. men nu ska jag göra det endå. Heeej så längeee

Kommentarer
Postat av: farfar

Hej Liselott

Vi (Marie Veronica Dennis farmor Fredrik) sitter vid köksbordet på deras sommarställe i Norrtälje och ser ut över ett blött landskap.Det har rengnat och åskat inatt.

Vi läser din blogg och pratar om USA och om ditt liv som auopair.Dennis och Fredrik pratar om vilka utbildningsval som är möjliga och intressanta.Veronica skall börja i kvarnbergsskolan klass 7 till hösten.

Igår metade vi aborrar plockade kantareller(massvis)och lite annat.På Tisdag åker farmor och jag till Algarve. Ha det så bra med ditt härliga liv i USA.

Farfar

2009-07-24 @ 12:57:04
Postat av: Anonym

Alla här i Norrtälje hälsar till dig

2009-07-24 @ 13:00:00
Postat av: Mamma

Hej gumman och alla ni i Norrtälje. Hoppas ni mår bra och att solen snart skiner på er igen.

Kram Pia



Ps: Hur många kommer på kräftskivan o hur mycket kräftor ska du ha Lisa??

2009-07-24 @ 17:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0