Tisdag

36 dagar tills jag lämnar det här landet. 30 dagar tills den nya au pairen kommer. Kommer definitivt komma tillbaka, men man vet ju aldrig när. Jag vet heller inte ifall jag kommer komma tillbaka till den här familjen, eller träffa Haley igen :( Bäst att bara inte tänka på det. 
Dom kom tillbaka från Hamptons igår kväll, och den här veckan går Haley på camp till halv fem. Jag som trodde att jag skulle jobba mer nu under sommaren, men icke.. mindre blev det helt plötsligt. Som om jag inte är tillräckligt uttråkad.. 

Pratade med Maaadde igår som varit i SWE på semester i tre veckor. Hon ska komma och hälsa på någon helg framöver, weeeee! Hundra år sedan jag var i NYC och träffade den lilla räkan.



Kommentarer
Postat av: mamma

host host...får väl se om jag hinner i helgen..puss

2009-07-07 @ 21:05:16
Postat av: räkan

IM COMING BABYYY

2009-07-08 @ 14:28:20
URL: http://digge.blogg.se/
Postat av: jennifer

jag gör inget (aa) haha... joo, det kanske det är men säg inget vill inte att det ska bli bråk eller nått =)<3

2009-07-08 @ 15:02:25
URL: http://lillmoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0