Söndag utan True Blood

Så, nu la jag upp lite bilder från Cape Cod så ni får se hur det ser ut där ute.. tyvärr är det ju svårt att få med helheten med en digitalkamera.. men det är verkligen huuuur fint som helst där!
Idag fick vi ännu en solig dag här i Boston, så jag har mest legat ute och solat. Familjen kommer inte hem förens imornkväll, och enligt weather.com ska det bli lika fint imorgon så jag hoppashoppas.
Nu hade jag planerat att kolla på ett nytt avnitt av True Blood, men sjäääälvklart så har dom flyttat det nya avsnittet till nästa helg!! Jag som hade sett fram emot kvällen hela dagen! Nu får jag nöja mig med gamla avsnitt ikväll.
Nu ska jag äta min köttfärssås och spagetti som jag har lagat, så sjukt gott.

Förresten, titta vad jag såg på grannens tomt när jag gick ut.. haha.. nån som måste gått lite fel.


Kolla vad vacker han är min prins!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0