hejhå

MÄTT SOM FASIKEN.. guuuud vad mkt mat jag har krängt. Fanns massa gott, pilgrimsmusslor, svärdfisk, kött, sallad, ost, cheeesecake och ice creamcake, yum. Det har varit riktigt trevligt.. men det känns så sjukt för jag har kommit väldigt nära dom här människorna under tiden jag har varit här.. och om en månad kommer jag inte bo här längre. Sjukt. Det är nu jag börjar freaka ut lite. När dom börjar prata om saker dom ska göra i Augusti.. sen kommer jag på att jag är ju inte här då. Den nya au pairen tar över. Men ingen kommer ta min plats, det gåååår inte.

\

Kommentarer
Postat av: Jossan Au Pair i USA

Hej hej,

Ja men det later ju bra. Jag har superbra familj och ar ocksa valldigt mycket ledig vilket ar skont i sig.. :) Kanns som om man ar pa semester! Haha

Okej sa du aker hem tidigare, ja men man ska aka nar man kanner att man har gjort sitt. Jag kom i April sa har bara varit har lite mera an 3 manader.. :) Tiden bara rusar ivag kanns det som, bra pa bade gott och ont!

Kanns det skont att snart aka hem?

Kram

2009-07-15 @ 04:41:43
URL: http://vossan.blogg.se/
Postat av: mamma

Ja du gumman, du kommer att lämna ett stort tomt hål efter dig..som alltid..Puss

2009-07-15 @ 08:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0