Dear Beloved

25 min kvar till nya avsnittet av True Blood, äntligen. Undrar när dom kommer börja visa det i Sverige.. hoppas snart för då kommer alla förstå min hysteri.. haha.

I fredags var jag och Tess och såg Bruuuuuuno. VASSSAAP, MY NAME I BRÜNOOO! HAHA, den va helt sjuk! Alla måste allefall ha sett den minst en gång.. jag kommer nog se den flera gånger!

Igår blev det chill här i Wellesley.. vi var i mallet och wellesley center och kollade lite butiker, köpte på mig fler undies från VS. Får ju passa på eftersom det inte finns i Sverige, konstigt att det inte finns egentligen? :s
Idag känns det som att alla har åkt till Visby.. några själar finns kvar i sthlm, men herre vad det är många som åker dit.

Nu ska jag börja pillra på cv och mejl till Oslo. Skadar ju inte att försöka få ett jobb innan vi åker dit!
Hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0