Cape Cod


32 miles kvaaaar, yeees

Hämtade upp Tess och åkte uuuutan destination. Den här mysiga marknaden kom vi till först.

Sen satte vi oss och åt lunch på ett mysigt café där jag åt rökt lax, sen fanns det massa gallerior och butiker runt omkring.


Sen kom vi till Cape Cods äldsta lanthandel, som jag tror var över hundra år gammal. Dom hade kvar den gamla inredningen, hur fint som helst.

Där köpte vi godis och hemmagjort fudge, yuuum

DO NOT PASS

HAHA, VI PASSERADE!

Och så kom vi till en hamn..

.. där det fanns en strand lite längre bort!

Jag tog årets första dopp i atlanten! Vaarmt var det..

Såhär låg vi ett tag, sen körde jag hem Tess och jag begav mig till Boston igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0