13

mmmm myyysigt väder ute... eller inte. Fuktigt, regn, varmt och åska. Jag har inte klivit upp ur sängen än.. och ska inte göra det förens tre när Haley kommer hem.
Igår mådde jag rätt konstigt. Gick ju upp vid tjugo över fyra, och Tess väckte mig. Jag hade en väldigt skum dröm och den kändes sjukt realistisk när jag vaknade. Sen sov jag igen mellan fem och åtta.. utan drömmar. Sen somnade jag igen mellan nio och elva.. med en till lika sjuk dröm fast läskigare. När jag berättade om drömmarna för Paulina frågade hon mig ifall jag hade rökt på.. (nej, oroa er inte.. har självklart inte rökt på).
Det måste ju vara för att jag ska åka hem snart som jag börjar drömma skumma grejer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0