helgen








Här har ni lite bilder från helgen. Jag lämnade boston vid 12 och när jag kom fram till NY mötte jag upp Madde på H&M på fifth avenue för hon skulle hitta något läckert till kvällen.. sen gick vi runt lite, åt middag och sen mötte vi Anders på busstationen. Så vi åkte hem till han, gjorde oss i ordning och sen åkte vi till Makke runt niotiden. Vi var där i ett par timmar, sen drog vi vidare in mot Aspen!
Igår så vaknade vi rätt tidigt men låg och drog oss i typ 4 timmar.. det blev lite thaimat, och sen vid halv fem så gick vi på bio och såg 7 pounds.. jag hann tyvärr bara se halva för jag skulle ta bussen hem vid sex, men jag får se andra halvan någon annan gång ;p

Nu sitter jag och äter jättejättestark kinamat.. har börjat gilla stark mat helt plötsligt, skumt.. men gott är det!! Haley är på playdate hos Amanda fram till fem, så jag ska typ gå runt här och fixa lite saker som jag bara skjuter upp hela tiden.. typ städa mitt rum och tvätta lite kläder. Sen kanske Elin skulle komma!

Byee sweets!

Kommentarer
Postat av: madde

LÄGG UPP DEN PÅ FEJJAN !!!!!!!!

2009-01-19 @ 19:52:09
URL: http://digge.blogg.se/
Postat av: Anonym

hottie potti!! gissa vilka som kommer den 10e april?? wejwejwej miss ya friend

2009-01-19 @ 20:15:43
Postat av: Liselott

yaay.. lite svårt att gissa vem som ska komma när ni inte skrivit nått namn.. men jag gissar på LAAA TWINS!! OCH ÄLSKLINGSCAMI! FAAAN VA KUL!!

2009-01-19 @ 20:55:11
Postat av: Anonym

meeeh, även fast man skriver namn yns det ju inte!!



och jaaaaaaaaaaaaaaaa! vi kommer då och stannar en månad! då ska vi hänga hela tiden"!!!!

2009-01-20 @ 18:12:32
Postat av: Anonym

det var från marre alltså (som jag skrev i namnrutan) dumma blogg!

2009-01-20 @ 18:13:11
Postat av: veronica

heej! jag har saknat dig.....!

här i huddingeär det slask och mulet.

när jag är 18 så vill jag också åka till boston.

jag skulle vilja att du köper något till mig i NY eller någonstans??

och du får gå in på min blogg : alltomvirrevix.blogg.se

he då och ha det så bra och familjen hälsar...!

// veronica

2009-01-20 @ 19:45:23
Postat av: Brunettolle

Låter som en härlig kväll!

2009-01-21 @ 16:45:15
URL: http://brunettolle.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0