Tuesdiiii

Vissa människor här i USA, allefall här i Boston, säger veckodagarna med i i slutet. Så monday blir mondi, tuesday blir tuesdi, wednesdi, thursdi, fridiiiiiiii. Låter lite lustigt. Haleys mormor gör det.
Idag har det allefall varit tuesdiii och jag har jobbat ytterst lite. Hjälpte Lynne med att hämta lite saker på kemtvätten, handlade lite saker och sånt för hon låg hemma med jättemigrän precis innan hon skulle till London.. så hon försöka vila bort det. Sen åkte jag och hämtade Haley vid tre för Danielle skulle hämta Chaz hos veterinären. Efter lite god tacomiddag med Danielle och Haley + kompisar så tog jag bilen till Burlington mall där Elin gick och vandrade runt själv stackarn. mohaha. Sen tog vi och åkte bort till Starbucks och träffade Kathrine och Kristin. Nu har jag kommit hem igen och jag känner mig faktiskt trött konstigt nog. Peace out

Martina.. vet att du fortfarande saknar mig. Ibland säger man saker på msn man inte menar. Du är förlåten.

Kommentarer
Postat av: marre

okejdå, jag kasnke saknar dig... men bara lite isf <3

2009-01-07 @ 22:25:20
Postat av: marre

okejdå, jag kanske saknar dig... men bara lite isf <3

2009-01-07 @ 22:26:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0