Torsdag

Idag har jag inte hunnit blogga så mycket, vaknade rätt sent och direkt efter frukosten åkte jag och Tess iväg till starren. Klockan blev tre och jag hämtade Haley i skolan, sen har jag hållt på hela eftermiddagen med Haley som har varit lite jobbig. Hon rymde t.o.m hemifrån vi ett tillfälle, haha. Hon hatade sitt liv så hon tog sin blankie, hennes snuttefilt, och hennes favorit gosedjur, Gingi, och tog på sig sin jacka och skor och skulle aldrig komma tillbaka. Hon är så söt.

Vid fem kom hennes kompis Caroline och hennes mamma Kathleen förbi med massa kinamat. Haley och Caroline lekte hela kvällen och jag, Lynne och Kathleen satt och pratade skit och hade faktiskt jättekul. Lynne och jag åt varsin av dom där chokladtäckta myrorna.. haha. Den dyraste myran jag någonsin har ätit.. och första för den delen också :p
Dom åkte vid halv tio, och då åkte jag hem till Tess och hämtade henne.. och så åkte vi iväg till Starbucks igen. Så nu ligger jag här i min ensamhet i mitt rum och kollar på Saw 3, världens bästa film när man ligger själv i en källare och ska sova. Neeej. Kom och rädda mig någon.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej gumman. Du...din myra va nog mycket godare än mina som jag åt på överlevnadskursen i höstas. De hade ingen choklad på sig. Har bestämt mig för att ta 6:dagars kursen oxå i skogen..sen kan jag nog överleva vad som helst. Idag fredag och 10 grader kallt...fyfyfy. Kram på dig

2009-01-16 @ 07:06:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0