Torsdag

Idag har jag och Tess varit och promenerat kring Wellesley College, det var iskallt och rått ute så vi var inte där så länge. Sen åkte vi till Roche Bros och köpte deras asgoda kycklingsallad.. inte det nyttigaste men huuur god som helst.
Snart ska jag åka och hämta Haley, tror att hon ska ha med sig en kompis hem idag.. så jag tänkte ta dom till B&J's eller Brighams eller nått.. orkar inte sitta hemma och uggla.
Ikväll ska jag skjutsa henne till hennes simning för i måndags när Jim skulle köra dit henne så vägrade hon åka och började gråta. Hon skyllde på att hon inte ville simma med killen i henne grupp ensam.. för tidigare hade hon två tjejkompisar i gruppen också men dom slutade, så nu har Jim fixat in henne på torsdagar i stället och då blir det privatlektioner. Så Jim ville att jag skulle försöka få dit henne och se ifall det går bättre... för Haley har en tendens att inte vilja göra allt som Jim vill att hon gör.. hon är mer mammig av sig.

Hur sjukt är det inte att det snart redan är februari förresten??

Kommentarer
Postat av: Veronica

heej! jag har saknat dig.....!

här i huddingeär det slask och mulet.

när jag är 18 så vill jag också åka till boston.

jag skulle vilja att du köper något till mig i NY eller någonstans??

och du får gå in på min blogg : alltomvirrevix.blogg.se

he då och ha det så bra och familjen hälsar...!

// veronica





2009-01-23 @ 03:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0