NYC

Har haft en till jätterolig helg i new york. Elin och jag åkte dit igår, åkte hem till Anders och började dricka lite där. Sen åkte vi till en annan svensk kille som bodde i närheten och förfestade med massa roligt folk. Vid halv tolv åkte vi in mot Aspen social club som låg på 47th st och jag kommer faktiskt inte ihåg vilken tid vi åkte därifrån.. halv fyra kanske. Det blev en jättelyckad kväll allefall, och bussresan hem idag gick jättesmidigt. Kom hem för två timmar sen och nu har jag däckat i sängen, är konstigt nog inte så jättetrött.. mest seg i kroppen och jag har ont i mina fosssssingar, smart som jag är så hade jag bara högklackat med mig!


Partner in crime ♥






Kommentarer
Postat av: Mamma

Skönt att du är hemma igen.lite orolig blir man så som du far hit o dit. Kanske jag bokar en resa till NYC istället då så att jag får träffa dig lite. Kan komma dit slutet av mars-april . Hur går det med skolan???



Kram på dig

2009-01-12 @ 10:37:19
Postat av: Bella

Gaaah! Visst är det du med luggen? Kände ju knappt igen dig... Men gud vad fint det var på dig! Love

2009-01-12 @ 13:51:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0