No schooool

Haleyflickan hade ingen skola idag, sa jag gick upp tidigt och skjutade henne till Jillian. Ungarna har det ratt bra har i USA.. hemma skulle dom aldrig stalla in skolan pga daligt vader :p Om det kanske inte ar riktigt daligt! 
Jag har allefall klippt mitt har idag.. blev en fin lugg som ni kanske far se sen ;) Sen har jag varit och handlat lite nodvandigheter sasom Cosmo, ansiktsmasker och en ny fin eltandborste ;) Vadret suger som sagt, det ar slask overallt och pa alla parkeringar ligger det gigantiska vattenpolar. Jag klev rakt i en nar jag klev ur bilen, tur att mina stovlar inte lackte in, haha. 
Deb ar allefall har och passar Haley och Jillian.. sa jag har inte sa mycket mer att gora idag, har redan tranat.. fargat haret.. dushat, allt sant. Det ar nu man vill ha nagon att aka till.. men som sagt, alla jobbar! Nu vill jag inget hellre an att joina min familj pa dom thailandska stranderna och surpla goda drinkar. Det enda jag far surpla pa har ar lattar fran starbucks, OH! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0