No schooool

godmooorgon. jag ar sa sinnessjukt trott nu. Jag var helt installd pa att fa sova heela morgonen och fomiddagen men det ar jattemycket sno ute, sa haley har alltsa ingen skola. 
Det var sa kul alldeles nyss.. haley och hennes kompis jillian kom fram till mig och sa;
-Lisa.. we have a really important question for you. 
-Yepp, what is it?
-Can you please stand up? Jag satt ner vi matbordet och at. 
Sa jag stallde mig upp, och da sager Haley till Jillian
-Isn't she really small?? 
hahaha.. jag holl pa att garva ihjaaal mig. Sa nu ar jag pigg.. och fortfarande kort tydligen. Fan.. jag som hade hoppats pa att jag vaxt lite under natten. 

Hade en valdigt trevlig helg i NY btw, lagger upp lite bilder och sant senare sen. Nu ska jag ata mermermeeer. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0