Idag..

.. är en trevlig dag. Började dagen med att gå till banken och fixa lite saker.. sen tränade jag ett tag på löpbandet. Innan jag skulle hämta peanut så åt jag jättegoda kinarester från middagen igår, sjukt god mat. Gillade inte kinamat så jättemycket innan jag kom hit.. men den är sjukt god här! Så nu kom vi precis hem och jag har gjort pannkakor till henne. Imorn åker jag antagligen till NYC igen, vet bara inte när än. Elin följer inte med för hon ska byta familj, så hon måste fixa massa grejer till det plus att hon ska umgås med ena hennes barn på söndag. Men jag får väl klara bussresorna själv.. ska nog gå bra ;)

nussnuss ♥

Kommentarer
Postat av: mamma

NYC igen..jaja...kommer dit i mars/april puss nuss

2009-01-16 @ 23:52:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0